Fredag

Yes då var det fredag igen!
Skulle egentligen ha börjat skolan vid kvart över 8 idag, men jag kom en halvtimme försent på grund av de enorma köerna det var imorse, helt sjukt!
Åkte ändå hyffsad tid en halvtimme innan (åkte bil med mamma), och jag kom en halvtimme försent, jag satt altså 1 timme i bilkö, i vanliga fall kanske de tar 20 min med bil.

Gick iaf i skolan till kvart i 12, fick sluta 45 min tidigare (!) för att läraren behövde gå.
Asskönt, men i stannade kvar i skolan och åt, det var tacos ;). Sen fick man en kanelbulle också, eftersom de är kanelbullens dag imorgon (fick jag reda på nyss), gott.

Efter det åkte jag hem iaf hem, och här sitter jag nu och kollar på Ellen Degeneres show.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har egentligen 3 alternativ,
 Det var en fest vid ängbyplan som Gaby viste om, men det är bara kanske att vi ska dit.
 Eller så skulle jag åkte hem till min kompis Emma som var själv hemma ikväll,
 Eller så skulle vi hitta på ngt med Malin ikväll, kanske vara hemma hos henne.
Men jag får se vad jag gör.

Nu hade jag tänkt att gå och äta nått, hörs mera sen, när jag har bestämt vad jag ska göra. 
                         
                        Hittade ett par riktigt snygga skor på Zara igår,  
                         Helt perfekta nu, med snygga fransar
                     
                      Kläderna idag, hade på mig mina nya byxor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanelbullensdag är imorgon!

2008-10-03 @ 15:08:45
Postat av: Anonym

nej usch, de där skorna var INTE fina.

2008-10-03 @ 23:12:16
Postat av: Anonym

.. men byxorna var naaaajjjs!

2008-10-03 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0