Fredag

Gud så skönt med veckans sista skoldag!

Men dagen började faktiskt inte så bra. Av någon anledning gick inte min klocka igång imorse, ställer den alltid kvällen innan, men jag måste helt enkelt ha glömt att trycka igång den igår kväll.
Så jag vaknade imorse av att min lillasyster kom in i rummet vid kvart över 7, och jag skulle ta bussen som gick halv 8.
Jag kan säga att jag fick panik, jag bara sprang fram och tillbaka.
Jag hade ju prov första lektionen och om man kommer försent till de är de kört.
Det slutade med att mamma fick skjutsa mig till skolan, och jag fick sminka mig i bilen (det är ganska svårt faktiskt).
När jag väl kom fram var jag istället en kvart för tidig, så kan de gå ;).
Hann iaf till provet, och det gick också jättebra.
Stör mig lite i efterhand på att jag vet att jag skrev fel på två saker, men men, finns inget att göra åt den saken nu, jag är nöjd ändå.

Just nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på Christine, snart kommer mamma och hämtar mig, så ska vi åka och handla.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har inte kommit på ngt än. Men ska iaf vara med tjejerna.

skriver lite mera senare, hej då så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0