Frågor&svar

Tio första:
Första bästa kompis:
Sofia Balazsi
Första bil: Har ingen
Första kärlek: Första riktiga, Jonathan
Första husdjur: Hamster(?)
Första semester: Kommer inte ihåg!
Första jobb: NK restaurang
Första köpta skiva: kommer inte ihåg alls
Första riktiga kyss: den satt fint
Första piercing: öronen
Första konsert: Aldrig varit på en

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: vin
Sista bilfärd: lite tidigare idag
Sista filmen du såg: Pretty Woman
Sista bubbelbadet: det var ett tag sen
Sista spelade cd: Men at work
Sista gången du grät: det var ett tag sen
Sista måltiden: Middag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? kanske
Varit på tv? Ja, haha
Fått ditt hjärta krossat? japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det? tyvärr ja
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? självklart ;)

Sju saker du har på dig:
just nu? mjukisbyxor&linne?

Fyra personer du kan berätta allt för:
Erika, Nicole, Gaby, Therese
Tre val:
Svart eller vit? vit
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
Ha kul, resa jorden runt

En sak du ångrar:
När jag ljuger


Hade tråkigt så jag la in den här fråga/svara listan.
Men nu måste jag gå och lägga mig, skola imorgon vid 9.40..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, första bästis:) inte dåligt..:P

2008-10-13 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0