Lördag

Hejsan hejsan,

Förlåt för en så dålig uppdatering idag.
Det är bara de att jag har varit så sjuukt trött hela dagen.

Igår började kvällen med att jag, Gaby och Sofia träffades hemma hos mig.
Sedan åkte vi till Ekerö där vi träffade Malin och hennes kompisar.
Väl på Ekerö var vi hemma hos Malins kompis Erika.
Eftersom vi åkte så sent dit så sent kunde vi inte vara där så länge, var kanske där i cirka en timme.
Men det var roligt, trevligt folk.
Vi var iaf tvungna att ta bussen från Ekerö till Bromma vid 23.40, eftersom att sista bussen från Vällingby går halv ett.
När vi var tillbaka i Hässelby mötte vi upp Erika och vi gick tillsammans hem till mig.
Vaknade kanske vid 9 imorse, vet inte varför.
Efter att ha kommit hem till mamma igen idag, åt jag mat, sen gick jag faktiskt och la mig igen.
Sov säkert 3 timmar, så dagen har bara runnit iväg.

                 

Ikväll händer det nog inte så mycket, kanske går ut och träffar Erika och Gaby sen, men ska annars kolla på film med min lillasyster.

Men nu ska jag gå och fixa till mig lite.
Men vi hörs nog mer imorgon, ha en trevlig lördags kväll.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0