Lördag

Usch vad fort den här dagen har gått..
Vaknade vid 10 idag, men gick inte upp fören 11.
Då åkte jag, pappa och Linnea och kollade på mobiltelefoner, Linnea ska köpa en ny.
Skulle egentligen jag också behöva, men jag har inte så stora planer på det nu just nu, jag vet vilken mobil jag vill ha, men den finns inte i Sverige än. Det är en Sidekick, T-mobile, man kan iofs beställa dom från usa, men då måste man hålla på och låsa upp dom och grejer. Men den är riktigt snygg.

När vi hade varit på lite olika affärer och kollat tog vi en fika på Waynes, sedan åkte vi  in till kista.
Där inne köpte pappa en sån här liten bärbar data. Skitsöt var den, och jätte praktisk. Man får plats med den i väskan till och med.
Och så åt vi där inne, jag åt på tacobar.

- Igår gjorde jag faktiskt inget av mina 3 alternativ, vi åkte itsället hem till en killkompis i Hässelby och var där hela kvällen.
Det var ganska roligt.

Ikväll skulle vi egentligen till Solna på fest, men jag börjar tveka på om jag verkligen orkar det, kan säga att jag är ganska trött efter igår..
Vi funderar istället på att ha en chillkväll och åka in till stan och fika, och sedan gå på bio.
Låter faktiskt ganska skönt.
Det är faktiskt ganska jobbigt att festa 2 dagar i rad, de tar på krafterna.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, skriver lite senare ikväll.

                
                
                       Så här ser telefonen jag vill ha ut.

Kommentarer
Postat av: kusin

ja, det var roligt igår va. mm jag förstår det. HEHEHE

2008-10-04 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0