Måndag

Veckans första dag är avklarad, yes!
Hände inte nått speciellt idag, eller jo, fick ig på en svenska referat övning som vi lämnade in förra veckan haha, tur att det bara var en övning.
Anledningen till att jag skämtar om det är att i princip hela klassen fick ig, kan inte sluta skratta. Ironiskt.
Men det ränknas inte in i betyget, ska skriva det riktiga referatet nästa vecka,  då ska göra bättre ifrån mig då, lovar.

Just nu sitter jag och kollar på reprisen av gossip girl, har inte speciellt att göra.
Skulle egentligen ha behövt plugga till samhällsekenomi provet, men jag glömde mitt instuderingspapper i skolan..
Får börja imorgon istället, provet är inte fören på fredag.
På onsdag har jag matteprov också, och jag kan lova redan nu att det inte kommer gå bra, jag rent av suger på matte, har alltid gjort, kommer alltid att göra, så är det bara.
Men men, nu är jag hungrig, måste gå och äta nått, skriver mer ikväll.
Hejsvejs!



                        Några av kläderna jag hittade i lördags!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart är skinnjackan ifrån? :)

2008-10-13 @ 19:07:33
Postat av: Evelina

Den är från Cubus :)

2008-10-13 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0