Måndag kväll

Hej igen,

Sitter här och försöker leta resor till Bangkok. Det är inte det lättaste kan jag säga, och gud så dyrt de är?
Speciellt om man ska åka på sportlovet, cirka 10 000/person, galet mycket pengar.
Vi är 4 personer som ska åka så det blir 40 000 bara för flygstolarna.
Men det är värt det!


                          Såhär fint gör jag det när jag kollar olika flygbolag
                    

Har egentligen inte så speciellt mycket att göra nu, glömde ju som sagt prov-pappret som jag skulle ha behövt göra i skolan.
Ska nog gå ner och kolla på 2 1/2 men, det är dom nya avsnitten nu va? Jag tror de.

Juste jag gjorde min andra hemmagjorda chai nyss, och den blev faktiskt bra!
Vi köpte chai-tee på en såhär tee-affär, det är alltså inte likadant som de säljer på Espresso house.
Det är faktiskt lite "finare" om man kan säga så ;).
Jag gjorde iaf så att jag tog en kopp, hälde i så pass mycket vatten att det täckte teet (den där nykan man hållet teet i), Sedan lät jag det stå ett tag.
Samtidigt värmde jag mjölk (Bariskamjölk) och sedan skummade jag den med en elvisp.
Sedan hällde jag bara i mjölken i teet. Sen var det klart!
                

Näe nu ska jag gå och kolla innan de är slut!
Kanske hörs en till gång senare,
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0