Måndag

Heeeej allesammans!

Förlåt, förlåt, förlåt för en hemsk uppdatering under helgen.
Min ursäkt? Jag har faktiskt ingen, jag har faktiskt bara inte orkat blogga.
Men nu är jag på banan igen!

Kan ju börja med att sammanfatta helgen.

Fredag - Efter skolan drog vi (Jag Sofia och Malin) direkt hem till Malin på Ekerö. Bytte om och lite så, sen åkte vi direkt in till ett stall på där Malins häst Mirren står. Vi turades vi om att rida på Mirren, och det var faktiskt jättekul! Har inte ridit på jättelänge.

Efter vi hade ridit åkte vi hem till Malin igen och åt, och började förberede oss inför kvällen.
Kvällen började med att vi drog hem till Malin granne, som invigde sitt "egna lilla hus", vet inte hur jag ska förklara.
Han hade byggt ut ett hus på hans föräldrars tomt där han skulle bo. Det var väl ungefär 30 kvadratmeter, så ni förstår säkert hur trångt det var.
Efter vi hade varit där ett tag drog vi vidare till en annan fest vid Fridhemsplan, och det var ganska trevligt, trevligt folk och så. Men där stannade inte där så jättelänge eftersom klockan hade börjat blivit mycket.
Så därifrån åkte vi direkt hem till Malin.
När vi var hemma hos henne igen var alla jätte hungriga, så vi passade på att äta mackor och dricka tee.
efter det satte vi på en film, men alla somnade som stockar efter kanske en kvart in på filmen.

Lördag - Vaknade upp hemma hos Malin, men Sofia och jag började röra oss hemåt så snabbt vi hade vaknat.
Gjorde fatiskt inte så mycket på dagen eftersom jag var så trött sen dagen innan.
Kvällen blev ganska lugn den med, jag, Erika, Lucas och Vickan hade köpt massa godis chips och läsk som vi satt om frossade under filmen "Fools Gold".
Den filmen var faktiskt jättebra!

Söndag - Kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, tror att jag bara var hemma och halvsov, så finns inte så mycket mer att berätta om söndagen.

Slutligen, vad har jag gjort idag då?

Skolan började 9.40, 3 lektioner sedan var det "hej då vi syns imorgon" .
Efter skolan åkte jag till Vällingby där jag mötte upp Gaby. Vi tog en fika, sedan var hon tvungen att åka och jobba.
(Måste också fixa jobb..)
Sedan dess har jag faktiskt bara suttit hemma och inte gjort så mycket mer.

Sådär! Nu har ni fått en riktig catch up.
Nu ska jag lägga mig i sängen ett tar och pusta ut.
Ha det gött så hörs vi imorgon!

ps. har lagt in lite bilder till inläggen från förra veckan!

                    
                              Jag, Malin och Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0