Onsdag

Tja!

Idag är det onsdag och första Oktober.
Man börjar verkligen känna av hösten nu, kanske till och med vintern, de är ju så himla kallt ute nu, speciellt på mornarna. usch.
Måste det vara höst? Kan det bara inte bli vinter på en gång, sen sommar!
Fan va härligt de skulle vara, från vinter till sommar och tvärt om på en dag.
Fast våren är ju ganska mysig den också, då man går och längtar till sommaren.
Man kan dock ha ganska snygga kläder på våren och hösten.

Men idag då, skolan började som vanligt 8.15 sedan låång håltimme, då Malin och jag åkte till Vällingby.
Käkade först på Subway, sedan kollade vi i affärer.
Mötte sedan upp Sofia och vi åkte gemensamt till skolan.
Hade då 2 lektioner, sedan slutade vi.
Efter skolan följde jag med Sofia till Jacobsberg Centrum, där hon skulle ta hål i "innerörat", där inne på den lilla "snibben".
Det blev jättefint, har själv hål där också.

Men nu hade jag tänkt att gå ner och lägga mig framför tv:n, är så sjukt trött efter dagen.
Och man ska ju passa på att inte göra någonting medan man kan, snart börjar helvetet med ca.100 prov i veckan.
Nästa vecka har vi både tyska prov och företags ekonomi prov, usch.

Hej då så länge!

                    


ps. Jag försöker lägga in bilder så ofta det går, men jag kan tyvärr inte det när jag är hos mamma.
Tar oftast bilder med mobilen och jag har ingen sån där cynk-grej här.
Men gör de så fort jag kommer till pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin Molander?

2008-10-01 @ 21:31:19
Postat av: Evelina

Nej.

2008-10-01 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0