Onsdag

Heej!

Är på ganska bra humör idag, vet inte varför.
På den långa håltimmen idag pluggade jag och Malin företags ekonomi, och det gick faktiskt jättebra.
Känner att jag börjar kunna de där nu, känns skönt. Det är ju prov imorgon, hoppas det går bra, kommer iaf få G, men jag siktar på VG.
Idag måste jag däremot börja plugga på tyskan, men de känner jag mig ganska säker på redan nu.
Det är en av de enda lektionerna jag faktiskt är aktiv på.
Engelska och tyska är roligast, är ganska språk intresserad måste jag säga.

Ska börja plugga snart, först ska jag äta något.
Just nu sitter jag bara i sängen och kollar på tv, den här datan är faktiskt riktigt praktisk, den kanske är 20*20 cm, så den är liiten.

Men nu ska jag gå och äta, hörs senare

kramar!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0