Onsdag

Heej,

Fick tillbaka tyska provet idag, jag fick vg! Är ganska nöjd faktiskt, 55/69.
Hade hoppats på mvg faktiskt, men hade gjort lite slarvfel här och var så var 5 poäng ifrån mvg gränsen.
Men jag är nöjd ändå!

Efter det hade vi matteprov, och usch vad de gick dåligt,. kommer säkert få ig,. åh varför måste jag vara då dålig på matte? Irriterande.
Efter det hade vi bara en lektion till sedan slutade vi.

Mötte på min gamle vän Filippa på tunnelbanan påväg hem. Vi stannade tillsammans kvar i Vällingby och kollade lite.
Mötte också upp GT (helan&halvan/Gaby&Therese, you name it).
Hittade ganska mycket snygga kläder, men speciellt en klänning på ginatricot.
Den var rosa/svart och jättesnygg! Kostade faktiskt bara 249:-, funderar på att köpa den när jag får pengar.
Utöver det hittade jag också ett par assnygga skor på TopShop, sånna där högklackade gladiator sandaler.
Jag älskar dom!
Fast dom var dock ganska dyra, över 1000 kronor kostade dom, lite väl dyrt måste jag säga.

Men nu måste jag gå och plugga samhällskunskap, ligger lite efter nu som ni vet ;).
Önska mig lycka till!
Pussar

                  

  
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0