Onsdag kväll del.2

Hej igen,

Nu har jag varit ute på en promenad med helan och halvan aka. Gaby och Therese.
Snackade lite och så.

Min syster hade också köpt en kjol som hon inte är nöjd med som hon undar om jag vill ha.
Kjolen är i tyll, den är faktiskt snygg, men den är "mycket att bära".
Den är ungefär en sån kjol Carrie har i sex and the city, den hon har i början av alla avsnitt, den rosa.
Fast den vickan köpte är svart.
Jag vill nog behålla den.
Provade också en av vickans klänningar som jag funderar på att ha på mig imorgon.
Lägger in bilder så ni kan få bedömma själva, nu måste jag gå och duscha, sen måste jag plugga lite till innan jag går och lägger mig.
Ha det gött!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0