Onsdag kväll

hallå,

Pluggandet går väl bra, måste bara be pappa att förhöra mig snart, de är lättare att lära in sig så.
Funderar på om jag ska gå ut en snabbis sen och träffa tjejerna, men jag måste först vara helt säker på företagsekonomin.

Fan jag har fått virus på min msn också, en kille skickade en fil till mig där det stod typ "HAHA :Dsen var det någon address*, Det stod typ någonting med youtube så jag trodde att det var något klipp, men det var det inte.
Samma jävla virus har skickats till alla på min kontaktlist, det är jätte pinsamt.
Men alla verkar iaf förstå att det är virus, och öppnar därför inte, tillskillnad från mig ;).
Aja, får be pappa kolla på det  där också.

Men nu måste jag fortsätta plugga igen.
Får se om jag skiver en till gång innan jag går och läggar mig, annars hörs vi imorgon!

pusspuss

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0