Onsdag

Hejsan,

Kom precis hem från Vällingby, stannade till där efter skolan med Gaby och Therese.
Fikade lite och så.
Skolan idag gick väl bra, hade referat skrivning på svenska i 2 timmar, och de gick väl sådär.
En text på 700 ord skulle fökortas till 150-200 ord. Och själv är jag en långskrivare så när jag hade skrivit klart kladden var det ungefär 300 ord..ajaj..
Så jag fick strycka hur mycket som helst så texten blev inge bra.
Men men, hoppas jag får g iaf, de var ju på referat övningen som jag fick ig haha.

Just nu sitter jag och kollar på one tree hill.
Snart måste jag börja plugga på geografin, och imorgon har jag en engelska presentation som jag inte ens är klar med, inge bra.
Fan vad skönt med lov snart måste jag säga.

Men nu ska jag gå och äta någonting, sen måste jag börja plugga, som vanligt..
Skriver senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0