Söndag

Söndag. Behöver jag ens lägga till att veckorna går sabbt?
Jag kan inte ens tänka mig att 1/4 av ettan har redan gått? De var ju fan igår man började..

Aja, det blev så att jag gick ut en stund igår, men gjorde inget speciellt, var med Erika, Gaby och några tjejer från skolan.
Drog hem runt halv elva, de var så kallt ute plus att jag var ganska trött.
Så jag gick hem och kollade på csi istället, sen var det beck.
Jag somnade kanske vid 12 igår, så det var ju ganska tidigt för att vara lördag, men så blir de om man tröttar ut sig dagen innan.

Idag skulle egentligen jag och Sofia åka till Ekerö och rida på Malins häst, men så blev de inte, får ta det en annan dag istället.
Jag älskar verkligen att rida, det är faktiskt riktigt kul. Red ganska länge när jag var mindre, men slutade med de när jag var kanske 12.
Jag skulle faktiskt kunna börja igen, om man börjar med någon kompis.
Men men, var iaf inne i Kista centrum idag med mamma och kollade lite.
Hittade faktiskt några snygga saker (ska lägga in bilder på de imorgon), men köpte ingenting idag. Bara ett par gympaskor som jag måste ha till gympan.

Men nu måste jag gå och hjälpa mamma med maten, hörs senare!                     

Kommentarer
Postat av: klara

himla fint hår du har!

2008-10-12 @ 17:44:14
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad blir det?

2008-10-12 @ 17:47:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0