Söndag kväll

Heej,

Pluggade i princip hela dagen, och det gick väl bra, känner mig fortfarande ganska osäker på allt, måste plugga mer imorgon.
Runt klockan 6 åkte jag, Gaby och Therese åkte in till stan och fikade.
Sedan åkte vi hem till Hässelby igen och jag mötte upp Erika, och vi gick hem till mig.
Vi snackade lite och åt mat, eller Erika åt mat. Sedan var hon tvungen att gå hem.

Nu är jag själv, pendlar lite mellan tv:n och datan.
Måste snart sova, klockan är ju redan 11.
Imorgon börjar jag vid 9.40 med matte tror jag.

Men nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova, dvs tvätta bort sminket och borsta tänderna.
Men vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0