Söndag kväll

Hej igen,

Det har inte gått att blogga på ett tag nu, var fel på sidan.
Men nu funkar det igen.
Skrev ett inlägg innan, men när jag skulle publicera det blev det error och inlägget raderades,. jobbigt.

Just nu sitter jag och läser Chic och Sofis mode, kan tänkte gå ner och kolla på Pretty woman som sänds nu på 5:an tror jag det var.

Jag skrev också i det tidigare inlägget som inte kom upp att jag är i behov av en ny mobil, och jag tror att jag har hittat en som jag vill ha.
Har inte sett den förut, så jag vet inte om den är ny eller något, den är snygg iaf.
Fan jag får lägga upp den sen, sidan krånglar igen..
Och nu börjar Pretty woman, försöker att lägga in bilden i pausen.
Hej så länge!



               (nu gick det att lägga in bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0