Söndag

Hejsan,

Då var det söndag, slutet på helgen.
Usch jag är trött idag också, fast det blev inte så sent igår.

Igår åkte vi iaf in till stan och fikade, sedan gick vi på bio, det blev filmen "Wanted".
Den var bra faktiskt, mkt pang pang och så, man jag gilla den.
Huvudrollen spelas av James McAvoy, och en av birollerna har Angelina Jolie.
Båda dom två är snygga, speciellt Angelina Jolie, hon ser så otroligt ball ut.

Filmen började 21.40 så den var väl slut runt 12, så då åkte vi direkt hem.
När jag kom hem fick lust av sova i min lillesyrras säng, vilket inte var så lyckat eftersom hon var förkyld, och när jag vaknade imorse hade jag jätte ont i halsen..jobbigt.

Men idag ska jag spendera hela dagen åt att plugga, har som sagt 2 prov i veckan, tyska och företagsekonomi.
Tyskan känns det som jag kommer klara, men företagsekonomin kommer gå skit, vi har prov på 4 kapitel där, över 70 sidor att plugga in..

Men nu måste jag börja plugga, vi hörs senare.

                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0