Torsdag

Heej,

Har varit lite dålig uppdatering idag, förlåt.

Slutade skolan vid 2 och då åkte jag, Malin och Lovisa direkt in till stan.
Där inne mötte vi upp Malins pojkvän och hans kompis.
 Vi kollade lite i affärer och så fikade vi, på espresso house så klart ;).
Jag fick iaf med mig 2 par jeans hem, ett par svarta och ett par röd/rosa, ganska söta.
De var dem som det var extra pris på på Ginatricot, 99 kronor.

Skönt med fredag imorgon.
Slutar halv ett också så de är bra.
Imorrn snackade Gaby om ngn fest, så de är ju kul.
De blir troligtvis fest på lördag också, inne i Solna.

Nu ska jag kolla på tv, men vi hörs imorgon, då lovar att lägga in bilderna från i veckan (tar kort nästan varje dag)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0