Torsdag kväll

Hallå hallå,

Nu har jag suttit och pluggat ett tag med pappa, och det gick bra, känns som jag kan nu, så jag är inte speciellt orolig.

Vi tog oss också tid att kolla var vi ska resa fram mot sportlovet. Vi hade ju pratat om Sydafrika eller Malaysia, men nu har vi kommit in på annat.
Vi pratade om att istället pendla mellan Thailand-Cambodia-Vietnam. Låter rätt kul faktiskt, har aldrig varit i Cambodia eller Vietnam, men Thailand har jag varit i 4 gånger redan.
Det är fortfarande inte bestämt, men det är "mest aktuellt" just nu.

Allra helst skulle jag ju vilja åka till Australien, det är något jag verkligen vill, men de är också väldigt dyrt, bara flygresan kostar bara den ca. 15 tusen/st. Sen måste man ta mycket ledigt från skolan eftersom de inte riktigt räcker med 2 veckor.
Men men Australien får bli en annan gång.
Nu är det Asien som gäller.
   

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0