Torsdag

Hejsan,

Företagsekonomi provet idag fick jättebra, det var mycket lättare än jag trodde det skulle vara.
Hade inte alls behövt plugga så mycket, men de är bra att ha kunskaperna ändå.

Efter skolan åkte jag och Erika till St. Eriks gymnasium och hälsade på Gaby och Therese.
Vi gick sedan tillsammans till Mcdonalds och åt.

Just nu sitter jag och kollar på tv, 2 1/2 men är på.
Ska snart börja kolla på tyskan, prov första lektionen 8.15, gissa om jag kommer vara klar i huvudet då..
Får väl gå och lägga mig lite tidigare ikväll.

Imorgon  börjar helgen också, vad ska man hitta på då?
Får väl ta dagarna som dom kommer, när man planerar skiter det sig bara endå.

Ikväll hade jag iaf tänkt kolla på Day after tomorrow, den gick vid 21.00 på 6:an tror jag det var.
Har försökt se den filmen säkert 2 gånger, men har aldrig sett klart den, vet inte varför.
Så därför har jag bestämt att se klart den ikväll.

Men nu ska jag börja plugga, skiver sen, hejdå!



         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0