Fredag

Äntligen helg!

Så skönt att det är helg igen, så man iaf kan få ta en paus från skolan.
Har inte fått några speciella läxor att göra över helgen heller, ska bara läsa i min svenska bok (räddaren i nöden), men det är ganska okej endå.

Slutade ganska tidigt idag också, halv ett. Då åkte jag till Vällingby och kollade ut lite kläder, sedan mötte jag upp Erika.
Vi gick sedan gemensamt hem till henne och åt mat och tog de lite lungt.
Sedan var jag tvungen att följa med mamma och handla på Coop.

Men nu är jag hemma och har precis ätit.
Ikväll ska alla tjejer hem till Therese, blir nog mysigt. Men ska nog inte vara där hela kvällen, vi drar nog ut lite senare på kvällen

Men nu hade jag tänkt att börja fixa till mig lite inför kvällen, ska vara hemma hos Therese runt 8, halv 9, satt fåt nog skynda på lite.
Får se om jag bloggar mer ikväll, men annars hörs vi imorgon.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0