Fredag

hallå,

Har bara ett ord för idag..Trött...
Igår var det som sagt inspark. Kvällen började med att jag, sofia, malin och nicole åkte till närmaste pizzeria och åt mat.
Efter det mötte vi upp Gaby och Therese och gick hem till mig, där vi fixade iordning oss för kvällen.
Vi började dra in mot stan vid 8.

Resan dit gick bra, förutom att Malin råkade tappa sitt lancôme läppgalns på bussen så det  rullade utanför dörrarna, så hon och Sofia fick hoppa av vid nästa station och springa tillbaka och hämta det  och ta nästa buss haha.
Men vi mötes sedan upp vid Vällingby, där vi tillsammans tog tunnelbanan.
Vi bytte tunnelbana vid T-centralen och gick av vid östermalmstorg, där nattklubben låg.

Själva klubben var väl ganska rolig, och dansa och så. Men den var ganska liten, fanns bara 2 små dansgolv, och ganska mycket folk, mest 1:or dock.

Efter ett tag blev de dock ganska varmt och man fick ont i fötterna.
Vi kanske drog från klubben vid halv 1, då gick vi istället med några kompisar till Stureplan, och shit vad mycket folk man träffar när man är i stan på kvällen.
Träffade bland annat 2 trevliga killar som kom från England och Amerika. Varav en Erika bytte nummer med.

Sedan kom Erikas föräldrar iaf och hämtade oss.
Jag var väl hemma vid 1, men kom inte i säng fören 2 kanske.
Hade inte tänkt att gå i skolan idag egentligen, började vid kvart över 8, så de kändes inte så skönt att gå upp efter 5 timmars sömn.
Men av någon anledning vaknade jag vid 7 och blev ganska klarvaken, och bestämde mig då för att gå till skolan iaf.
Hade då 20 minuter på mig innan min buss gick, och jag hann i tid!

Hade sedan 3 lektioner innan det var A-veckan igen, det var finaldagen, och våran klass kom 2:a av alla klasser i skolan!

När jag sedan kom hem dog jag direkt, är fortfarande sjuukt trött, orkar nog inte göra så mycket ikväll.
Vi ska nog hyra en film och köpa massa godis, mysigt.

Nu måste jag åka och handla med pappa, men ska lägga in bilder från igår när jag kommer hem.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0