Fredag

Hejsan,

Jag säger bara äntligen helg! Fy vad skönt.

Skolan idag har varit ganska seg, började kvart över åtta, men slutade tjugo över tolv, så det var ganska skönt ändå.
Har varit otroligt trött idag, vet inte vad det beror på, gick och la mig relativit tidigt igår också. konstigt.
När skolan var slut skulle jag egentligen åka in till stan, men jag kände bara för att åka hem och gå och lägga mig.

Men nu är jag hemma iallafall, tänkte äta lite sen ska jag nog sova ett tag, iaf ligga och kolla på tv.
Ikväll blir det nog av till Ekerö, Malin fyller nämligen 16 idag, grattisgrattis :).


Lägger in dagens klädval också,


Lång tröja - Ginaticot
Strumpbyxor - H&M



Måste bara visa den här långklänningen jag köpte i veckan.
Tyckte bara den var så himmla söt, och speciellt i ryggen.
Kan man iofs använda nu också, tillsammans med en skinnjacka.
 249 kr på rean på Mango, inte illa.

 

Men nu ska jag äta, skriver senare. Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0