Idol

Näe nu är jag sur.. Varför i helvete kom in Kristofer Greczula med i idol?!
Fyfaan, hon som var så jävla snygg, OCH så sjöng han bra.  Så den lilla skiten som inte ens har kommit in i målbrotten än tog platsen istället (inget illa om honom, han är också ganska rolig).. ååh jag hatar juryn ibland..

Undrar föresten om Kristofer har Facebook, så kan man ju skriva en rad till honom, haha ;D

Försökte lägga in ett klipp från kvalet när han sjunger, men de gick inte, fanns inga bra videor på Youtube :/. 
Men men, nu har jag framfört min ilska i alla fall haha.

Medans jag satt och kollade på klipp från idol kom Andreas Larsson upp.
Haha asså den killen, så jävla söt, men fan han har ju en jättebra röst? synd bara att han är så himla nervös, jag tycker synd om honom.

        


Juste var inne på Skopunkten idag också och hittade ett par rätt snygga skor.
Får pengar imorgon så då tänkte jag åka och köpa dom.
 - 399:-

                            

Tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0