Idol

Tjena,

Sitter och kollar på den ny startade säsongen av Idol 2008.
Idol är riktigt kul att titta på faktiskt, bland annat för att se folk skämma ut sig, men även att se riktigt grymma sångare.
Jag måste nog säga att auditionen är den roligaste biten.
Men ändå sitter man där bänkad framför tv:n på fredagskvällarna och kollar på veckotävlingarna (en åker ju ut varje fredag lite längre in på programet)

Men men, för övrigt så är det ju en ny jury, är dom bra eller dåliga?
Jag tycker dom verkar helt okej faktiskt.
Men det är ju en självklar tolkning av personligheterna på förra juryn.. varför då byta?
Jaja, dom har humor iallafall, det är det viktigaste, sedan får man väll också hoppas att dom gör att bra jobb med att hitta Sveriges nästa artist.

  




           
                Peter?                                 Kishti?                               Daniel?
           
             Anders Bagge                 Laila Bagge                          Andreas Carlsson

                               
Nu ska jag nog ligga och kolla på tv tills Sex And The City börjar, sen blir det läggdags.
Ska upp ganska tidigt imorgon också, ska vara inne i stan vid kvart i tio, ska gå på nått museum jag har glömt namnet på, men får väll hoppas att de blir kul *hmm* ..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0