Lördag

Hejsan hejsan,

Vaknadede inte fören 13.00 imorse..
Kan säga att jag är fortfarande trött från igår, känner mig bara allmänt seg.
Vi var som sagt hemma hos Therse, sen drog jag och erika ut och träffade några killkompisar, var lite med dom ute, sedan var dom tvungna att gå hem. Då träffade jag istället upp några andra killkompisar som följade med hem till Therese. Det var ganska trevligt.

Jag bestämde mig sedan för att sova över hos Erika, så vi drog från Therese runt halv 2. Det var då lite bråttom eftersom vi hade lovat att vara hemma vid ett. Vi var tvungna att springa hem, och självklart hade jag ju klackskor på mig (ajaj), som jag fick lov att ta av mig, och fick springa barfota haha.
Kan kanske lägga in några bilder från kvällen lite senare, eller imorgon.

När vi sedan var hemma hos Erika somnade vi nästan på en gång, kan säga att jag var ganska trött då.

Ikväll ska vi tjejer vara hemma hos mig, får se om vi stannar hela kvällen, eller om vi drar ut lite senare.
Men nu ska jag först åka hem till mamma och äta, skriver nog lite senare igen, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0