Lördag

Hejsan,

Nu har jag spenderat 4 timmar på att kolla på den senaste säsongen av Gossip Girl (den som inte har börjat i Sverige än).
Jag älskar verkligen den serien, jag tröttnar aldrig. Men jag är dock ganska trött i ögonen nu.
Till filmen åt jag upp godisarna som fanns kvar sen igår, usch, inte bra att börja en dag med att äta godis ..

Men men, igår stannade jag iaf inne och kollade på film med pappa, de blev "The dark knight".
Den var väl helt okej, men jag orkade faktiskt inte se klart hela, den var ju så hilma lång? Stängde av efter ungefär 2 timmar. Jag jag gick och la mig vid 10 (!) haha jag var så himla trött.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad som händer.

Men nu måste jag iaf läsa klart min svenska bok, imorgon ska jag skriva en läslogg på den, och på måndag blir det redovisning.
Skriver senare.


               

XOXO
Evelina

Kommentarer
Postat av: pissies.blogg.se

Hola!

2008-09-20 @ 18:08:11
URL: http://pissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0