Lördag

Godmorgon, eller snarare god eftermiddag.
Har varit vaken ett tag nu, gick faktiskt upp vid halv 10 (och åt frukost sen gick jag och la mig igen men).
 Just nu håller jag på och laddar hem lite låtar, eller jag försöker, de går inte så bra måste jag säga.

Vad händer idag då?
Nu hade jag tänkt att åka in till Vällingby med Gaby och Therese, kolla lite i affärer och kanske ta en fika.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men det löser nog sig.

Nej nu hade jag tänkt och sminka och klä på mig för att kunna åka in till Vällingby innan de blir kväll igen.
Men jag skriver när jag kommer hem igen, byebye!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan på ärten

hälsningar och puss o kram

2008-09-06 @ 18:53:59
URL: http://vonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0