Måndag

hellu,

Har inte bloggat något idag, har faktiskt inte orkat (förlåt Gaby).
Idag har det faktiskt inte hänt så värst mycket spännande grejer heller.
Var i skolan som vanligt, sedan åkte jag till vällingby med Erika, där vi fikade lite och så.
Sen följde Erika med mig hem. Var här hemma ett tag, och Erika åt hos mig.
Sen drog vi ut och Träffade Gaby och Therese, träffade också på två killkompisar.
Det var trevligt, men nu är jag hemma iaf.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska nog lägga mig och kolla om det finns något på tv:n, är lite små trött sådär.
Imorgon kommer också mamma och vickan hem från New York. Fick ett samtal från dem nyss, och dom berättade att dom hade köpt 5 saker till mig! Jätte trevligt =). Får ta och lägga in bilden på det imorgon.

Men nu har jag slut på ord känner jag, får skriva mycket mer imorgon istället ;), Godnatt allesammans!

               
                           Puss på Gaby som är en trogen läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig själv gullrumpa

2008-09-22 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0