Måndag

Hallå!

Veckans första dag var väl helt okej, förutom sista timmen, då det var orientering. Fyfan..hatar verkligen det.
Gick med Sofia och vi tog 6 av 16 möjliga med hjälp av fusk. Örhängen kan vara bra på många olika sätt ;).
Nej men jag är verkligen inte bra på orientering, jag och kartor passar inte ihop.

Men nog om det, efter jag slutat åkte jag tillsammans med Erika in till Jakobsberg Centrum och träffade på Arses och hans kompis. Vi fika och sedan gick vi i affärer och kollade. Sedan var jag tvungen att åka hem till pappa och lämna nyklar eftersom han hade råkat låsa sig ute *haha*.
Men det vara bara skönt, för då kunde han skjutsa hem mig till mamma.

Men nu vill jag att Idol ska börja igen, nu är det ju utröstning som gäller.
Ikväll tyckte jag tjejen med asiatiskt utseénde, den 16 åriga tjejen sjöng bäst, kommer inte ihåg vad hon hette.
Aja, tror det börjar nu snart, skriver nog en gång till efter Idol, ciao!



 
   Sofia i skogen                                               Erika och Arses

Kommentarer
Postat av: tönt

tönt

2008-09-29 @ 23:23:15
Postat av: callin

du kan va tönt, tönt

2008-10-03 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0