Måndag kväll

Hej igen,

Sitter här och dricker grönt tee. Har precis suttit ett tag framför teven och ätit godis och kollat på tv. Lucas (vickans pojkvän) kom hit med ett kilo godis haha, jag klagar inte!
Har bestämt vad jag ska ha på mig på insparken på torsdag också (som ska hållas på Vanilla nightclub, för dem som vill komma.) Jag ska ha en svart/vit/grå balongklänning utan armar, den är jättesöt, kan lägga upp bild senare.

Ikväll hade jag tänkt att kolla på de här "I ditt ansikte" med Magnus Betnér. Börjar om cirka 10 min, 21.55 alltså, men det kan vara kul att se.
Efter det tror jag nästan att jag går och lägger mig, läser lite i boken som jag ligger lite efter i.
Är faktiskt lite småtrött redan nu.

Ha en fortsatt trevlig måndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0