Nätshoppa

Var precis inne på sidan Stylebystars och jag hittade de här två klänningarna, ååh jag vill ha en!
Dom är i princip likadana bara att en är rosa och den andra svart, men dom är grymt snygga!
499 kronor är ju ingenting, funderar på att beställa en, men vet inte vilken färg ;/, båda känns lite onödigt, får fundera lite.

     

Om exakt en vecka åker mamma och Vickan till USA, fan vad jag är avundsjuk, vill också..
Fast hon fick faktiskt de i 18 års pressent, de ska nämligen bo inne i Manhattan i Olivia Stevens lägenhet, skitballt.
Och självklart kommer dom även köpa hem kläder till mig också, *jippi* Har faktiskt redan tittat ut lite saker från Forever21 som finns som affärer i blandannat usa, inte sverige ;/..

Här är iallafall några av kläderna jag gillar






Men nu måste jag börja gå mot bussen, ska möta Amanda inne vid T-centralen, hörs när jag kommer hem igen, puss!


Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Heej du=) Så du har också en liten blogg=)

2008-09-11 @ 19:31:32
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0