Ny med blogg

Hej!
Jag är helt ny när det gäller att blogga, men jag har funderat på det ett tag, och nu har bestämt mig för att ge det ett försök!

Jag är som sagt helt ny, och jag tänkte att börja med att presentera mig själv,

 - Mitt namn är Evelina Hessling och jag bor hos mina skilda föräldrar i Hässelby.
Mamma bor i Hässelby Villastad, och pappa bor i Backlura.
 Jag är 16 år och har precis börjat i Bromma Gymnasium med inriktning ekonomi.

På min fritid umgås jag gärna med mina kompisar, och så har jag de senaste 3 åren tränat kickboxning.
 Jag är även väldigt intesserad av mode och shoppar gärna, och det kommer jag självklart försöka lägga upp bilder på!
Jag älskar också att resa, så bloggen kommer självklart att följa med när jag reser. 

 Men mer om mig och min vardag kan jag garantera kommer komma upp här!


/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0