Onsdag

Mer än halva veckan avklarad nu då, skönt. Nu är de bara två dagar kvar sen är det heelg !

Idag hade jag tyska som vanligt på morgonen och en 2 timmars håltimme efter det.
På den åkte faktiskt jag och Malin in till Alvik och käkade frukost (igen).
Och gissa vem som kom in där på morgonen ? Ken Ring ! haha, han åt för övrigt hamburgare och drack juice ;).

Sedan var det skolfoto.. ååh jag får bara hoppas att det blev bra, vilket jag inte tror men haha.
Vi är också så sjukt många i klassen, så det var jävligt trångt på bänkarna vi skulle fottas på kan jag säga.
Vi tog både grupp och ensamfoto.

Här är mina kläder idag, inte så speciella..men det blir bra på bild hoppas jag.
Skulle egentligen bara ha hafft spetslinnet på mig, men de känndes lite avklätt så jag tog på min en grå kofta också.
Jag sov med flätor igår kväll också så jag fick lockigt hår haha.

            
                                        
Linne - Vero Moda
Byxor - Killah
Kofta - Ginatricot


Ikväll blir det träning, kickboxning, klockan åtta till nio.
Men de är rätt skönt att träna, speciellt efteråt.
Erika lovade att följa med och kolla på träningen idag också (mest för att se vickan skämma ut sig men haha) så de blir kul.

Men nu ska jag äta lite, hör kanske senare, får se hur trött blir.

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0