Onsdag

halloj,

Hade 2 lektioner idag före A-veckan på eftermidagen.
Först tyska på morgonen, sen den låånga håltimmen på 2 timmar efter. Vanligen brukar jag spendera de 2 timmarna med Malin, men idag var hon inte i skolan, så jag åkte till Vällingby själv och shoppade.
Fick med mig 1 tröja, en kjol och ett skärp. Kan lägga in bild senare.

Sedan hade vi bara matte, sen var det den efterlängtade A-veckan.
Den sög ... Fy va tråkigt det var, helt ärligt drog jag hem efter halva tiden, orkarde inte ens vara kvar..
Ganska många hade klätt ut sig, så det var kul, men resten var riktigt tråkigt.
Man skulle göra massa grenar som hoppa sopsäck, balansera ägg på en sked, dragkamp och känna på massa äckliga saker och lista ut vad det var.

Aja, jag och Erika drog iaf hem till Nicole ett tag och chillade. Sen drog vi hem till min pappa, men nu är jag hemma hos mamma igen. Ska snart hem till pappa haha (mamma och vickan åker iväg imorrn).

Men nu måste jag packa mina saker inför helgen.
Hörs senare, hej så länge.


  
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0