Onsdag

Hejhej,

Har precis varit och lämnat CV på Coop i Vinsta. Och det gick väl bra, de var ungefär tack och hejdå haha.
Skolan idag var väl bra, var lite slut sådär på eftermidagen, 2 lektioner på 1 och en halv timme, kan vara lite jobbigt.
Det var iallafall skönt att få gå hem och lägga sig ett tag efter skolan.

Nu sitter jag och tittar på Vänner, och väntar på att Idol ska börja.
Det är nu de börjar bli kul att kolla, när dom får sjunga med musik och så. Jag har faktiskt redan börjat skaffa lite favoriter.

Men nu ska jag bänka mig framför tv:n, skriver nog en gång till när de är slut.

                 
                                         En glad Sofia i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0