Onsdag kväll

hej igen,

Var på träningen idag, och jag kan säga att jag är helt slut, usch va jobbigt de var ..
Det var ett tag sen jag tränade nu satt det var extra jobbigt.

Imorgon börjar jag tidigare än vanligt, skulle egentligen börjat 10, men imorgon är det samling i aulan för att prata om A-veckan som kommer hållas nästa vecka. Spänande.
Nästa torsdag är det inspark också, i någon lokal inne i stan tror jag att det var, kulkul.
Men kan ta det lite mer nästa vecka ist ;).

Just nu ligger jag och kollar på sex and the city, fan de är ju näst sista avsnittet idag :(, kommer de inte sändas på veckorna efter de? Fan isf.

Men nu ska jag iaf se klart världens bästa program, vi hörs imorrn!
puss&kram


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0