Onsdag

Hejsan !

Idag har det varit en ganska skön dag faktiskt.
Började dagen med tyska klockan kvart över åtta, i vanliga fall skulle jag ha börjat halv tolv, men eftersom jag bytte från spanska till tyska blev de lite hack i schemat.

Efter tyskan hade jag två timmars håltimme, så jag och Malin åkte till vällingby och lunchade.
Sedan hade vi bara två lektioner sen vad det slut för dagen. Skönt.

Efter skolan blev det en snabbis igen till vällingby för att fika med Erika och Nicole.
Och nu sitter jag här framför datan med fötterna på bordet och kollar på tv, inget vidare bra program på måste jag säga.

En ganska rolig sak som hände nyss, jag hade precis kommit innanför dörren då de knackar på dörren.
Där utanför dörren står en kanske 20 årig amerikansk kille och ger reklam för sitt företag (stensättare (?) ).
När han har pratat klart säger han,
 "- Oow´, you are beautiful, can i get your number? Shit i have forgott my mobile in my car, can you whrite it down?"

Och min engelska kanske blev lite sisädär så de enda jag säger är,

" I don´t have a pen"  *haha*

Han svara då,

  " Okay, but my number is on the paper (reklampappret), so you can just call me"

  " Okey bye!"

Haha yeah right, jag ringer på en gång! Nä de får bli en annan gång, eller aldrig ;) höhö


För övrigt så har vi visning på mammas hus idag, 3dje visningen rättare sagt.
Vi ska flytta, och det lutar nog åt spånga, men man vet aldrig !


                                          Sjöhällsstigen 30A
           


Men nu ska jag äta, vi hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0