Söndag

hejsan hejsan,

Då var det slutet på veckan, igen.
Fan va snabbt veckorna går asså, och snart är det vinter, det känns som det var sommar igår?
Men jag tycker faktiskt att vintern är den mysigaste tiden, sommarn är fortfarande roligast, men vintern är mysigast.
På vintern ska man ha pojkvän, gud vad mysigt..

Jaja, igår var vi iaf hemma hos mig, vi tog det faktiskt bara lugnt, jag Erika, Therese, Gaby och Lina.
Vi drog aldrig ut, men det var ganska skönt ändå.
Dom andra drog väll från mig runt 3 men jag och Erika stannade kvar och sov hos mig.
Vi vaknade väll runt ett (som vanligt), satte på teven och låg vi och kollade på Idol.

Sedan gick vi upp, åt frukost, sminkade/klädde på oss. Jag åkte sedan och fikade med mamma och Linnea, medans Erika åkte och kollade på en ny mobiltelefon.

Nu är jag hemma och har redan läst ut 3 tidningar, Glaze, Sofis mode och Chic, mina favo-tidningar.
Måste också snart börja läsa min svenska bok.. Ligger lite efter i schemat, men men, får väll läsa hela kvällen.

Men nu hade jag tänkt att gå och äta nått, har inte ätit någon lunch idag så jag är ganska hungrig.
Hör lite senare,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0