Söndag

Ciao!

Måste bara medela att nu har jag läst klart min svenska bok! *stolt* haha.
Låg faktiskt hela morgonen, säkert 2-3 timmar och läste klart den boken.
Men nu har jag kommit fram till mitt andra problem, läsloggen..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om boken, fan jag kommer inte ens ihåg vad den handlade om?
Måste nästan läsa om kapitel 1-2  igen..buhu...

Igår kväll var det iaf bestämt att vi skulle hem till ngn i Solna, men så blev det aldrig, vi ångrade oss när vi var vid Bromma plan.
Vi drog till ngn fest i Vinsta istället. Fast där var det inte vidare till fest heller, det var ganska tråkigt så vi drog därifrån efter kanske 40 min.
Då drog vi hem till Erika istället några stycken.
Dom andra drog från Erika runt 1 halv 2, men jag stannade och sov över.

Vi vaknade 11 imorse eftersom att Erika skulle till jobbet.
Men då gick jag hem och la mig och läste.
Men som sagt nu är jag klar iaf ;)!
Nu hade jag tänkt att försöka mig på den där läsloggen för att ev. kunna gå ut lite senare.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0