Söndag kväll

God kväll,

Sitter nu och kollar på Bridget Jones (2:an), den är bara för underbar.
Innan de har jag läst i ungefär en timme, men har fortfarande kanske 30 sidor kvar att läsa *suck*, men boken är faktiskt inte så dålig som jag trodde den skulle vara, okej jag säger inte att den är bra (än så långe), men den funkar att läsa utan att man somnar.

Imorgon börjar jag tjugo i tio så måste väl gå upp runt halv 8-8.
I veckan går vi bara måndag-tisdag som "normala dagar", sen är det ju som sagt A-vecka resten av dagarna.
Det går i princip ut på att klasserna tävlar mot varandra, och man ska tjäna ihop "poäng". Får se hur de blir på onsdag, hoppas att de blir kul iaf.

Men nu hade jag tänkt att kolla klart på filmen, läsa klart boken, och sedan sova.
hejdå!

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0