Söndag kväll

Hejsan,

Sitter nu och kollar på "Coyote Ugly" på tv:n, har sett den innan, helt okej film faktiskt.
Innan var jag som sagt och fikade på Espresso house med Erika och Gaby, och det var trevligt.
Jag och Gaby var inne innan Erika så vi passade på att äta på McDonald´s innan.
Jag beställade en big mac, men av någonanledning fick jag två haha, så jag och Gaby delade på den andra.
Sedan mötte vi upp Erika och gick till e.h.

Imorgon börjar jag 20 i tio, men de är ingen värst sovmorgon innan iaf, måste ändå börja åka en timme innan, tar 20 min och gå till bussen och 45min att gå till skolan. Jobbigt.
Aja, nu måste jag gå och duscha, men vi hörs imorgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0