Söndag kväll

Jahapp då börjar helgen lida mot sitt slut.. Fan va snabbt det har gått måste jag säga.

Vad har jag gjort sen sist då, jo jag har faktiskt hunnit med att skriva ett cv, ska nämligen börja söka jobb nu (det behövs verkligen). Sen gjorde jag matten, men läsa i boken har jag inte hunnit, men ska göra de innan jag går och lägger mig iallafall.

Imorgon börjar jag inte fören tjugo i tio, så de är ganska skönt. Har bara tre lektioner också.

Nu hade jag tänkt att kolla på Hitch, den har hållt på 50 minuter nu men struntsamma den är bra endå.
Fan och jag som ville se MTV´s video music awards som börjar klockan 9 i USA, men med tankte på tidsskillnaden börjar de inte fören 2.00 här i Sverige..fanfanfan.. Vill se de live, vill se Tokio Hotel vinna hem kategorin "best new artist".
Jaja, får väll se reprisen imorrn då, om jag inte stannar uppe, fast då kommer jag vara jättetrött imorgon. Jag får se hur jag gör.

                      
Nu ska jag iallafall kolla på Hitch, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ha

hahahaha

2008-09-08 @ 06:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0