Söndag

Hejsan,

Idag har vi (jag, mamma, vickan) varit och kollat på hus, eller vi var och kollade på en lägenhet i Spånga.
Lägenheten var jättefin,  men det var mer som ett stort hus uppdelat i fyra än som ett stort betongblock.
Vi kollade på en av lägenheterna som var på plan två.
Själva området var också väldigt trivsamt, det fanns t.o.m en liten å med en träbro över, och en hästhage. Jättemysigt.
Det enda som kvartstår nu är att få vårat nuvarande hus sålt.

Efter husvisningen åkte vi till Subway och åt lunch.
Sedan åkte vi hem till mamma och packade ihop lite kläder (och några väskor) och sedan åkte vi hem till pappa(där jag är nu).

Nu hade jag tänkt att göra min matteläxa, och sedan läsa lite i en bok vi har fått från skolan som vi måste få utläst inom några dagar.
Sedan ska jag nog kolla på en film, ta det lite lungt.


Här är mina 8 favorit väskor.

            

(Vickan fick hjälpa till med väskorna)

Men vi hörs senare ikväll, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maja

fett snygga väskar vlajna :)

2008-09-08 @ 16:05:52
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-08 @ 16:07:34
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0