Tisdag

Heej,

Hemma nu, efter en ganska seg dag i skolan. Måste säga att jag hatar långa lektioner.
Vi har få få lektioner, men istället långa, vet inte om de är positivt eller negativt. De beror väll lite på antar jag.
Imorgon är det iaf A-vecka (mycket tjat om det haha). Vi skulle ju vara utklädda som "pimps and hoes", men de är nu ändrat.
Många föräldrar hade ringt in och klagat, och istället är nu temat för imorgon änglare och djävular, hmm..
Vad ska man nu ha på sig? Kanske kan vara ängel, men då måste jag hitta någon vit klänning eller nått..
Får se vad jag hittar på.
Jag hade också missuppfattat de där med A-veckan, trodde inte att vi skulle ha vanliga lektioner då, men de skulle vi tydligen. På morgonen är det vanliga lektioner, men på eftermiddagen är det den så så kallade A-veckan. Jobbigt..

På torsdag är det också insparken. Den börjar nio tror jag det var. Innan de hade vi planerat att vi skulle vara hemma hos mig, och fixa oss och lite så.
Efter det tar vi då sällskap dit (vanilla nightclub).
Inspaken slutar runt 1, så det är nog då vi drar, om inte innan, men de beror på hur roligt/tråkigt det är.
Det kan ju vara skitkul samtidigt som det kan vara skittråkigt, man vet ju aldrig.

Efter skulle vi iaf få skjuts hem av Sofias föräldrar, skönt, eftersom tunnelbanorna slutar gå vid ett.
Grejen är bara att om vi åker 1, är man antagligen hemma vid halv 2, och i säng vid 2.
Och så är det skola dagen efter klockan 8.15 (?!), förstår inte hur jag ska orka .. men men, får väll ta det då.

Men nog om det. Jag har kommit på en sak som jag vill göra.. Jag vill tatuera mig !
Inte något stort, jag vill bara tatuera in "Hessling" på armleden. Har faktiskt velat göra det ett tag, bara litet i skrivstil.
Skulle prata med mamma om det, jag kanske fick (!).
Men då måste man ju också hitta ett ställe som är bra och som man får vara under 18 på. Måste kolle upp de där..

Men nu hade jag tänkt att gå och äta, mamma kommer inte hem fören senare idag så vi ska äta sånna här felix färdiglagade rätter. Dom är goda, så det är helt okej för mig haha.

Skriver mer senare, hejsvejs!


                            
                           " Snygga Angelina Jolie med sina tatueringar "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0