Tisdag

Hej igen,

Nu har jag kommit hem efter en promenad med Vickan och Lucas.
Hann ju inte skriva förut om dagen, så hade tänkt att göra det nu istället.

Har egentligen inte hänt så mycket idag heller.
Var i skolan som vanligt mellan 9.20 och 14.55, fick sedan skjuts hem av mamma, som var relativt nykommer från New York.
Dom började med att berätta hur de hade haft det och visade lite bilder.
De bodde mitt i Manhattan, granne med Central Park. Lägenheten var ganska liten, men läget var jätte bra.
Väl där inne hade de shoppat nästan hela dagarna, men de hann också med att gå på brodway, de såg den nya musikalen "Leagaly blond". Den var tydligen jätte bra.

Sedan var det dags för att visa upp vad det hade köpt, både till mig Linnea (min lillasyster) och till sig själva.
Och det var verkligen skit snygga saker.
Jag blev jätte nöjd med mina kläder&skor!

Men nu sitter jag i alla fall och väntar på att Idol ska börja.
Jag, Vickan och lucas ska kolla på det tillsammans, Erika kanske också kommer över en sväng.
Så det kommer bli mysigt.

Men nu ska jag kolla på vänner, kanske läsa i mina tidningar som mamma köpte med till mig.

             
Får se om jag bloggar en gång till, annars hörs vi imorgon.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0