Tisdag

Halloj!

Skolan idag mellan 9.30-14.30, slutade dela 20 minuter tidigare, woho.
Fick tillbaka romanerna vi gjort förra veckan på svenskan, fick vg-, för jag inte hade gjort stycke indelningar.
Blev ganska missnöjd, men men, de kommer fler chanser.

Efter skolan följde jag med Erika till Vällingby, hon skulle köpa några saker.
Vi passade då också på att äta på McDonalds. Provade den här nya cola-drickan, den med green tea smak, usch den är inget att rekomendera.
Smakade ungefär som avslagen cola. blä.

Igår hittade jag också en borttappad kalender, så jag ringde upp tjejen som hade tappat den (fanns telefonnr. i boken) och vi bestämde att jag skulle skicka den till henne.
Så fick svänga förbi posten på vägen också. Jag kanske t.o.m får hittelön ;), hon bad mig iaf skriva min address på satt men vet ju aldrig.

Men nu börjar jag bli hungrig, ska nog gå och äta nått.
Skriver senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0