Tisdag kväll

God kväll,

Har precis sett klart filmen "Phone blooth" med Colin Farrell, och jag måste bara säga, han måste ju vara en av världens snyggaste killar, jesus ..Jag dör.
Det finns många snygga kändis killar, men han är klart en av dom.
Snyggast måste nog vara James Franco, speciellt i "Tristan och Isolde", shit man dör när man ser den filmen.
Har sett den säkert 30 ggr bara för att få se honom haha.

Phone blooth då, jorå den var väll helt okej, lite enformig kanske men, helt okej.
I och för sig, om någon annan hade varit i huvudrollen hade den nog inte varit lika bra ;).

Men men, nu måste jag börja gå och lägga mig. Börjar tidigt imorgon, 8.15 ..
Godnatt.

                    
                    
                                   Colin Farrell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0