Tisdag

Jahapp då var det tisdag.
Dagen började med att jag var tvungen att kuta till skolan för jag trodde jag var försenad, men icke, lektionen var inställd för att läraren var sjuk .. Kunde ha blivit en sovmorgon..
Menmen, skönt ändå. Istället drog jag, Sofia, Malin och Lovisa in till Alvik och åt fukost på donken.
Sedan var det 10 minuters mentorstid, och sedan en lång lunchrast, som vi då inte hade någonting att göra på.
Sedan var de bara två lektioner sedan var dagen slut.

Idag då?
Idag tror jag att jag ska följa med och kolla när Erika tränar karate klockan åtta, vet inte om jag ev. också ska börja, men vi får se, tror nog jag håller mig till kickboxningen. 
Ska för övrigt börja träna det med min syster nu, eftersom Erika slutade.

Ajuste imorgon är det skolfoto också, hjälp, vad ska man ha på sig?
Gud vad jobbigt, måste förbi mamma också och hämta en tröja tills imorrn..


Här är iallafall mina kläder idag :)

         

Tröja - Ginatricot
Kjol - H&M
Skärp - Friis&company





Men nu ska jag gå, hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0